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The money raised on this first opening day will go, in particular, to the purchase of technological equipment (computers, screens, tablets...), for the digitization of the different centers of the association. APANID aims to improve the quality of life of people with intellectual disabilities and their families, providing the necessary support and opportunities to achieve inclusion as full citizens in society. This contribution is part of the Domino's Colabora program, a commitment of the brand to help improve the lives of people in the neighborhoods and cities where it is installed.
The new Domino's location is located in the CC Getafe Sector 3 on Avda. Juan Carlos I, top floor; it has a terrace for 56 people. It will also offer home delivery service and a special opening offer with all its medium pizzas at 5 € to pick up at the store, for 30 days.
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In addition, as part of its social responsibility policy, the new Domino's Pizza is initiating a collaboration agreement (Domino's Colabora) with a local organization, in this case with APANID, to which it will donate all the proceeds from the first day.
Thus, the money raised on this first opening day will go, in particular, to the purchase of technological equipment (computers, screens, tablets...), for the digitization of the different centers of the association.
APANID aims to improve the quality of life of people with intellectual disabilities and their families, providing the necessary support and opportunities to achieve inclusion as full citizens in society.
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Domino's ha abierto cientos de nuevos locales y sus beneficios se han disparado gracias a una tenaz determinación, una amplia integración de la tecnología y una autocrítica deliberada. Morgan Stanley la nombró recientemente "líder del reparto de pizza en EE.UU.". Pero, hace sólo unos años, Domino's luchaba por competir con Pizza Hut y Papa John's. Eso fue hasta que sus ejecutivos empezaron a hacer cambios cruciales que dieron la vuelta al negocio...
El gurú del marketing Russell Weiner se incorporó a Domino's procedente de Pepsi hace seis años, en medio de un descenso masivo de las ventas. Desde entonces, ha puesto en marcha una estrategia de marketing autocrítica que ha calado entre los consumidores.
Domino's Pizza es la aplicación móvil de entrega de comida a domicilio más popular del país, pero UberEats, relativamente nueva, ha ascendido rápidamente al segundo puesto, según un nuevo informe que clasifica las 20 principales aplicaciones de entrega de comida a domicilio.
En plena recesión, en un sector maduro e hipercompetitivo, Domino's ha realineado por completo la percepción de su producto y su marca, generando al mismo tiempo resultados financieros cuantificables para sus accionistas.
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Shoppingcentret Getafe 3 (expansion), som förvaltas av LyC Consultores, meddelar att Dominos Pizza, ett amerikanskt multinationellt hemleveransföretag, har öppnat. I och med detta nya bolag, som läggs till Mango, Street, El Sabio och Muebles 1 click, fortsätter Getafe 3 med framgång sin plan för nylansering.
I samband med öppnandet kommer Domino's Pizza att ha en särskild kampanj där alla medelstora pizzor erbjuds för 5 euro i 30 dagar. Dessutom går alla intäkter från öppningsdagen till APANID Association, en lokal organisation i Getafe som arbetar för att förbättra livskvaliteten och inkluderingen av personer med intellektuella funktionshinder och deras familjer.